کیمیاگر

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محمد طاهر بنام شهر غرق بارونه

download new music Mohamad Taher – Shahr Gharghe Baroone

دانلود اهنگ شهر غرق بارونه محمد طاهر

دانلود آهنگ, دانلود آهنگ محمد طاهر, دانلود آهنگ جدید محمد طاهر, دانلود آهنگ محمد طاهر به نام شهر غرق بارونه, دانلود آهنگ محمد طاهر بنام شهر غرق بارونه, دانلود آهنگ جدید محمد طاهر بنام شهر غرق بارونه, دانلود آهنگ جدید محمد طاهر شهر غرق بارونه, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ ایرانی, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ غمگین, دانلود آهنگ شهر غرق بارونه, دانلود آهنگ شهر غرق بارونه از محمد طاهر, دانلود آهنگ شهر غرق بارونه با صدای محمد طاهر, دانلود آهنگ شهر غرق بارونه - محمد طاهر, دانلود آهنگ جدید شهر غرق بارونه, دانلود آهنگ جدید شهر غرق بارونه از محمد طاهر, دانلود آهنگ جدید شهر غرق بارونه با نام محمد طاهر, دانلود آهنگ جدید شهر غرق بارونه با صدای محمد طاهر, متن آهنگ شهر غرق بارونه محمد طاهر, متن آهنگ محمد طاهر, دانلود آهنگ های جدید محمد طاهر, Download New Music, Download New Song, محمد طاهر

لینک دانلود در ادامه مطلب…

متن آهنگ محمد طاهر به نام شهر غرق بارونه

همه جا سوتو کوره آسمون ابره
شهر چقدر آرومه آنگاری میدونه
حال منو که داغونه … ، حالم که داغونه
شهر غرق بارونه باز من دیوونه
آروم نمی‌گیرم، تنها تو این خونه
تو زیر بارونی با اون آرومی
من دلم آروم نیست
تَر شده چشم من حال و روزم غم
نیستی تو شبای من
روشنه شمع تو اتاق من
کاش یکم آروم شم توی آغوشم
نیستی و سخته من آروم شم
آهنگ جدید محمد طاهر بنام شهر غرق بارونه

تر شده چشم من حال و روزم غم
نیستی تو شبای من روشنه شمع تو اتاق من
کاش یه کم آروم شم توی آغوشم
نیستی و سخته من آروم شم
صدای تیک تیک ساعت و بارون
دوباره تنها زدم تو خیابون
بعد تو حالم بده چند وقتیه ماتم
زده به خاطراتی که داشتیم
تو دلم یه عالم غمه
شهر غرق بارونه باز منه دیوونه
آروم نمی گیرم تنها توی این خونه

  • ۹۶/۰۹/۰۳
  • سئو پک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی