کیمیاگر

  • ۰
  • ۰

آهنگ آدینه چارتار

Download New Music Chaartaar – Adineh

دانلود آهنگ جدید چارتار به نام آدینه با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود آهنگ آدینه

دانلود آهنگ جدید چارتار آدینه

لینک دانلود در ادامه مطلب…

متن آهنگ چارتار آدینه

میگدازد سینه من سینه ام آیینه ی من پس کجا جویم تورا

من که سرتاسر خموشم مست بی اندازه نوشم

پس کجا جویم تورا پس کجا جویم تورا

من که شیدا شدنم محو پیدا شدنم

عابری گم شده در کوی رها شدنم

من که سرتاسر خموشم مست بی اندازه نوشم

پس کجا جویم تورا پس کجا جویم تورا

من به خوابی که آدینه دیدم شاعری مرده در سینه دیدم

نغمه ای بر لب این شوق صدا شدنم

من که سرتاسر خموشم مست بی اندازه نوشم

پس کجا جویم تورا پس کجا جویم تورا


  • ۹۷/۰۴/۱۵
  • سئو پک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی