کیمیاگر

  • ۰
  • ۰

آهنگ تو عشقم شدی مسعود سعیدی

Download New Music Masoud Saeedi – To Eshgham Shodi

دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام تو عشقم شدی با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود آهنگ تو عشقم شدی

دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی تو عشقم شدی

لینک دانلود در ادامه مطلب…

متن آهنگ مسعود سعیدی تو عشقم شدی

درست تو لحظه ای که فکر نمیکردم

یدفعه دیدم دلم آروم گرفته با تو

تو بهم قول دادی که یادم میاری عشقو

همه احساستو توی چشات دیدم

آره حق با تو بود انگار

یجور احساس بی تکرار بهت دارم

تو عشقم شدی تو عشقم شدی

همه لحظه هام آروم گرفت با تو

تو پا گذاشتی توی زندگیم

شدی همه کسم آوردی خنده رو لبم

تویی تموم فکر هرشبم

من از ته قلبم دوست دارم

بخند که دیگه نوبت منه

نمیزارم دیگه دلت از هیچی بشکنه

به آرزوهات میرسونمت

چه حس خوبی داره داشتنت

آره حق با تو بود انگار

یجور احساس بی تکرار بهت دارم

تو عشقم شدی تو عشقم شدی

همه لحظه هام آروم گرفت با تو


دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128

  • ۹۷/۰۲/۱۳
  • سئو پک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی